My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 25 april 2012

Va, har jag sovit?

Jag blir så förvånad ibland när klockan ringer morgonen och inser att jag inte har vaknat en enda gång under natten.

Jag brukar vakna flera gånger vanligtvis - av att jag måste vända mig, gå upp och kissa eller av en sammandragning, men i morse tittade jag mig förvirrat omkring när klockan ringde och insåg att jag hade sovit igenom en hel natt.

Heja mig!

6 kommentarer:

  1. Härligt! Hoppas du kände dig utvilad <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gjorde jag faktiskt för en gångs skull, dock lite stel eftersom jag nog inte rört mig på hela natten :P

      Radera
  2. wohooo grattis! Hur bär du dig åt???

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack hehe ;) Det är väldigt ovanligt att det händer kan jag säga, men även inatt sov jag bra. Tror jag var utmattad efter att ha haft sjukt ont i ryggen hela kvällen så tipset är väl att trötta ut sig genom smärta haha!!

      Radera
  3. Härligt! Om du har tips på hur man gör säg till:))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe ja jag skulle gärna vilja kunna bestämma själv hur jag ska sova under natten, vissa nätter är så jobbiga när man vaknar 100 ggr!
      Hoppas det går bra för dig!!!!!

      Radera